• Начало /
  • Новини /
  • Николай Армянов: Предлагаме високо качеството на услугите в Мелса КООП - Китен

Николай Армянов: Предлагаме високо качеството на услугите в Мелса КООП - Китен

Публикувано на 15.04.2015 Новини

Николай Армянов: Предлагаме високо качеството на услугите в Мелса КООП - Китен

Интервю с Николай Армянов - управител на хотелски комплекс „Мелса Кооп” гр. Несебър

 Г-н Армянов, как оценявате 2014-а за туристическия бранш и в частност за х. к. „Мелса Кооп”?

Изминалата 2014 г. беше доста трудна в сравнение с предходните години. Неблагоприятно влияние в туризма оказа икономическата обстановка в Русия и Украйна, както и лошите метеорологични условия в страната ни. Нашите туристи са основно от Русия, Украйна и Беларус и в сравнение с предходните години през 2014 г. посещаемостта на хотела от тези държави намаля с 30%. Предполагах, че след като организираме добре обслужването на туристите, подберем качествен персонал, предлагаме вкусна и разнообразна храна ще бъдем актуални на пазара.

От 2014 г. поставихме началото за търсене на нови партньори за компенсиране на неблагоприятната ситуация. Установихме контакти с полски туроператори, които се отнесоха с голямо доверие към нас. Увеличи се посещаемостта от полски туристи с 60% и по този начин крайния резултат за 2014 г. беше значително подобрен.

През сезон 2014 г. се увеличи и посещаемостта от член-кооператори, което се дължи на квалифицирания персонал, добро обслужване и хигиена, вкусна и разнообразна храна. Многократно се изказваха благодарности, относно вежливостта и отзивчивостта на персонала в хотелския комплекс.

Какво ще предложите на своите посетители тази година?

И през тази година очакванията ни са за една трудна година в областта на туризма, като причините за това са ясни – политическата и финансова нестабилност. Отчитайки тази ситуация за предстоящия летен сезон на 2015 г. сме подготвили гарантирани ценови предложения към нашите партньори. Целта ни е в пакетите да включим безплатно част от услугите, предлагани от рехабилитационния център към хотела. Ще наблегнем и на възможността да предоставяме подробна и качествена информация на нашите туристи относно културните дейности провеждани в гр. Несебър и  възможност за запознаване с историческото наследство на града. На постоянните ни гости предлагаме трансфер до летище Сарафово на цена 50% по-ниска от пазарната.

А на член-кооператорите?

Поради нарасналия интерес на член-кооператори към х.к.”Мелса Кооп” за сезон 2015 г. не променихме ценовите оферти, но като изненада за нашите нови и редовни гости ще им предоставим безплатно ползване на сауна и парна баня, както и подарък билет за посещение на една от забележителностите в стария гр. Несебър.

Хотелски комплекс „Мелса Кооп” разполага с рехабилитационен център. Спомага ли той за привличането на клиенти?

От самото изграждане на рехабилитационния център към х.к. „Мелса Кооп” предлаганите услуги бяха приети много добре. Обемът им е един от най-големият в района и чуждестранните туристи проявяват изключителен интерес към него. Тази година привлякохме малка група шведи, които ще започнат процедури от 20.05.2015 г. Отчитайки важността на рехабилитационния център за цялостната работа на хотела тази година разработването и активната работа на центъра ще бъде приоритет в дейността ни. Целта ни е да достигнем приходи, реализирани от рехабилитационния център, които да представляват 12% от общите приходи на комплекса.

Какво според Вас е мястото на рекламата в туризма и как Вие рекламирате комплекса?

Основно чрез рекламата туристическите места и предлаганите услуги стават достояние на милионите активни и потенциални туристи. Средствата на рекламата упражняват непринудително въздействие върху волята на хората, които са обект на нейната дейност.

Рекламата за нас не е самоцелна дейност и затова ние се стремим да обвързваме разходите за реклама с предполагаемите приходи от действието й. Добрата реклама в подходящото време и място ще ни донесе икономическа полза и увеличаване на приходите. Вече натрупахме определен опит от целесъобразността на различните видове реклама. Провеждаме анкетни проучвания на гостите на хотела, от които получаваме обратна връзка за ефекта на рекламната ни дейност.

През тази година възнамеряваме да рекламираме чрез билбордове разположени в района на Несебър и Слънчев бряг, като акцентираме върху рехабилитационния център. Ще рекламираме и в местни радио станции с различни интервали и лимитирано време. В края на 2014 г. участвахме в туристическо изложение в Полша, чрез което предоставихме по-обстойна информация на нашите нови партньори. Интересът, който проявиха към нас беше видим и вече оказва влияние на съвместната ни работа.

Към кои чужди пазари ще бъдат насочени Вашите усилия за този сезон?

През 2015 г. насочваме вниманието си към Западно Европейския пазар. Надяваме се интереса, който предизвикахме на Руския и Украйнския пазар и успяхме да се наложим на него сега да ни донесе същия успех и от други страни от Европа. Мисля, че качеството на услугите, които предлагаме е на много добро ниво.

Защо трябва да изберем почивка в х.к. „Мелса кооп“, гр.Несебър?

България е едно невероятно място за почивка. Едно от местата, което бих препоръчал като туристическа дестинация е гр.Несебър. Тук се сблъскваш с едно невероятно и хармонично съчетание на съвременния лукс и красотата на историческото ни наследство. Градът предоставя на своите гости възможност за приятна и релаксираща почивка със своите хотели , плажове и запознаване с културата и бита, чрез организираните от общината летни фестивали.

Хотелският комплекс предлага разнообразни пакети на своите туристи и най-вече процедурите, които са разработени на база лечебните свойства на калта и лугата от намиращото се в близост Поморийско солено езеро.

През този сезон се опитваме да съчетаем морския и планинския туризъм. Насочваме туроператор работещ на полския пазар към х. к. ”РЕЛАКС КООП”, като по този начин искаме да направим по-атрактивни предлаганите от нас услуги и да популяризираме двата хотела от веригата хотели на ЦКС.